Varför livet alltid blir som man tänkt sig



Det är dags för nya upptåg, i natt går flyget till Sao Paulo i Brasilien, ut på jobb igen. 
Jag höll just på att packa resväskan när det plingade i mobilen, min vän skickade en länk till en podcast som jag nu håller på att ladda ner för att ta med på resan. 

Jag vet inte om ni hört talas om Tomas & Dennis förut, det hade inte jag. Ett radarpar som på (för mig som norrlänning) härlig grov skånska reder ut både det ena och det andra kring livet och personlig utveckling. Varför jag delar detta är först och främst för att jag gillar ämnet personlig utveckling skarpt och det är något som har haft enormt mycket inflytande i det jag håller på med här på bloggen, nämligen att utveckla och förbättra mitt eget liv. (Det är i alla fall tanken:) 

Varför jag fastnade för just denna podcast var att jag redan i första avsnittet, "varför livet alltid blir som man tänkt sig" kände igen mig otroligt mycket i vad de pratade om och tänkte att jag skulle dela detta. Jag misstänker att de flesta av oss kan relatera mer eller mindre till innehållet.

Så har du inte lyssnat på dessa snubbar förut är det bara att sätta igång på: 
https://tomasochdennis.se/podcast/

Ha en trevlig kväll alla börshajar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar