Tom Bilyeu


Det är ingen nyhet att jag är väldigt intresserad av personlig utveckling och inspirerande personer. Jag är ständigt på jakt efter nya inspirationskällor, läser ofta böcker om framgångsrika och ovanliga personligheter och jobbar mycket med att använda denna inspiration till fördel för mina egna personliga framgångar. Anledningen till detta är så simpelt det kan bli, gör man inget nytt så händer det inte heller något nytt! Jag lägger ut detta på bloggen med förhoppningen att någon annan skall råka snubbla på någon av dessa personer och själv kunna hitta inspiration att göra fantastiska saker. 

Det är dags att presentera en av de absolut mest inspirerande personer och tillhörande talk-show som jag stött på hittills, Tom Bilyeu och hans Impact theory där han intervjuar en mycket blandad skara av helt otroliga människor. Alltid med den röda tråden att inspirera andra att göra det bästa av sina liv med hjälp av de råd som hans gäster erbjuder. Toms egen historia är inte heller något man somnar till, 40 jäkligt intressanta minuter. 

Men nu, så här till morgonkaffet på en söndagmorgon, sug i er av denna sinneslöst bra intervju med stålmannen David Goggins. Boken är redan beställd och på väg. 

Ha en bra dag alla börshajar:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar