Första försäljningen


Bara ett snabbt inlägg om en historisk händelse, en liten men ändå viktig sådan.
Idag genomfördes den första försäljningen i mitt nystartade företag, det händer bara en gång!
En ekonomisk bagatell men samtidigt en motiverande portion för själen.
Det fullkomligen kokar i huvudet sista dagarna av pepp och av allt jobb jag lägger ner på detta projekt, som man säger nu för tiden... All In!
Som strössel på den glassen har mina NOKIA gått upp nästan 5% under dagen... passiv inkomst? We wants it!

Jag placerar min trötta kropp i vågrätt läge och inväntar morgondagen, 
god natt!!!

2 kommentarer:

  1. Fint, grattis! Vad är det du säljer? Du kanske har skrivit det innan men jag har missat det i så fall...

    SvaraRadera
  2. Hej igen.
    Nej, du har inte missat något, det är jag som inte skrivit om det. Jag håller en anonym profil här på bloggen och väljer att göra så för tillfället även med företaget Jag kommer som sagt att uppdatera lite då och då om hur det går och det är inte omöjligt att jag längre fram lägger upp lite mer konkret info.
    Kul att du tittar in :)

    SvaraRadera