Aktiewiki, tips på bra sida.



När det handlar om aktier och börsen så blir jag alltid peppad när jag hittar nytt material att inmundiga. Så här kommer en liten shout-out om en ny sida att utforskaAktiewiki.se är en aktie & fond-guide som verkar innehålla det mesta inom investeringar. 

Jag har inte hunnit kolla igenom hela sidan ännu men den verkar ha mycket bra innehåll och information för både nybörjare och mer erfarna investerare. På deras utbildningssida finner man en massa länkar med förklaringar om bland annat aktie och fondinvestering, nyckeltal och fundamental analys. 

Lycka till vilka ni än är, bra initiativ! 

Ha en bra dag alla börshajar! 

/K 


4 kommentarer:

  1. Bra tips, har letat efter den typen av sida. Jag är ledig från jobbet imorgon så då ska jag läsa på en hel del. Är bara en glad amatör än så länge när det gäller aktier men försöker lära mig mer!

    Mvh
    Johan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Johan!
      Jag är också glad amatör och har mycket kvar att lära.
      Det bästa man kan göra är att läsa och trycka i sig information, det ger sällan dåligt resultat. Lycka till:)

      /K

      Radera
  2. Stort tack för omnämnandet! :-)

    SvaraRadera