Jag tjänar extra pengar med AttaPoll

 


Ett liten extrainkomst jag har är att göra betalda undersökningar i mobilen. Det är inte fett betalt men det är i alla fall bättre betalt än att sitta och dö-scrolla gratis. Perfekt när man sitter och väntar. Alla pengar som trillar in går naturligtvis till att köpa aktier.  

Jag använder appen AttaPoll, som du kan ladda ner här till Iphone eller android (reklamlänk) som erbjuder undersökningar på svenska och betalar ut pengar i svenska kronor. Inga presentkort eller annat jox, bara cash! 

Det finns undersökningar från 1 minut upp till 20 minuter och summan pengar man får betalt står utskrivet inför varje undersökning. Det finns ingen logik då kortare undersökningar ibland ger mer pengar än en lång så jag brukar köra de som ger bäst betalt per minut. Pengarna man tjänar kan sedan betalas ut via Paypal eller Revolut.

God avkastning på er, vi ses bland miljonerna. 

/K 

4 kommentarer:

  1. Nog den bästa enkät-appen jag stött på, nu har jag inte använt så många dock. Tack för tips! Använde tyvärr inte din länk då jag läste bloggen på datorn och laddade ned appen i efterhand.
    40 kr på 6 dagar, men då har jag inte varit så aktiv. Verkar som man relativt enkelt kan göra 10 kr/dag.
    Har du tagit ut pengar ännu? Kör du PayPal eller Revolut?
    Vet du vad bokstäverna innan en undersökning innebär?
    Tänkte köra till 100 kr sen begära uttag, så får vi se om det fungerar.
    /Arbetsplanen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Arbetsplanen. Kul att ha dig här:)
      Ja, jag tycker det samma, jag har provat en del olika och de flesta strular och vissa uppdaterar inte saldot, men med AttaPoll fungerar det smidigt.
      Bokstäverna tolkar jag som att L står för lång undersökning, men jag kan ha fel.
      Som sagt, det är ju inga enorma summor, men om man bara sitter och scrollar så är det definitivt bättre betalt att göra undersökningar. Just nu har jag 135 kr innestående, jag ser det som en aktie i Hufvudstaden, blir mer visuellt då:)

      Jag kör med både Paypal och Revolut, har dock bara gjort utbetalningar till Paypal än så länge och det fungerar fint.

      Kör hårt!

      /K

      Radera
  2. hej jag har gjort några undersökningar men när jag är klara kommer inga mer upp något tips hur man får mer undersökningar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej.
      Under din profil kan du fylla i uppgifter om dina intressen, ju fler kategorier du fyller i desto fler undersökningar kan du göra. Ibland tar undersökningarna slut, men då får man gå in senare och uppdatera, det kommer in nya med jämna mellanrum.

      Tack för frågan
      /K

      Radera